مرخصی 15 روزه زندانی ها در رمضان! - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

به نام خالق خیر و شر

بی هیچ سابقه ای اگر شنیده باشی، تحسین برانگیز است واقعاً

با خود می گویی: بله این است نظام اسلامی و نظام رأفت.

چه خوب می بینی که قوه قضائیه (صاحب قوه ی قهریه) حال زور زده دارد را می فهمد و می فهمد که آن زندانی چک برگشتی، آن زندانی مهریه(البته انگار قرار است دیگر زندانی مهریه نداشته باشیم.) و آن زندانی ...، دوست دارد در ماه خدا، در مهمانی خدا، با خانواده اش شرکت کند.

دست دخترش را بگیرد و کنار همسرش بر سر سفره خدا بنشیند و همه با هم خانوادگی با خدای خود صحبت کنند. از ندامتِ گذشته و امید داشتن به آینده، به خدا بگویند و خداوند وقتی که او کنار خانواده است دستش را بگیرد و دیگر رها نکند.

خیلی زیباست. فکرش را بکن بعد از این کنار خانواده بودن به لطف میزبانی خداوند در این ماه، او چه آسان باقی حکمش در زندان را تحمل خواهد نمود. 

بله زیباست خیلی زیباست.

اما قوه ی قضاییه عده ای را به حق از این تخفیف 15 روزه مستنثنا نموده است.

ت

در بند د می خوانیم:

مرتکبین جرائم ذیل از شمول این بخشنامه مستثنی خواهند بود:
محکومین جرائم سرقت های مسلحانه و مقرون به آزار، جاسوسی، اقدام علیه امنیت کشور،آدم‌ربائی، جرایم باندی وسازمان یافته، تجاوز به عنف، دایر کردن مراکز فساد و فحشاء، اسیدپاشی، اخلال در نظام اقتصادی، قاچاق، ورود، تولید، توزیع و فروش مشروبات الکلی، محکومین به قصاص و اعدام و حدود شرعی، محکومین دارای سه سابقه محکومیت به ارتکاب همان جرم، محکومینی که به شرارت مشهورند، قاچاق مسلحانه و یا عمده موادمخدر و روانگردان‌ها، قاچاق اسلحه، انسان و سایرمحکومینی که اخلاق و رفتار آنها در زندان به گونه‌ای بوده که بنا به نظر دادستان یا قاضی ناظر زندان یا رئیس زندان یا شورای طبقه‌بندی شایستگی برخورداری از مرخصی را ندارند.

تبصره یک: درمورد سارقین دارای محکومیت بیش از یکسال و محکومان مواد مخدری که میزان محکومیت آنان بیش از پنج سال باشد ترتیبی اتخاذ گردد هر چهل وهشت ساعت یکبار خود را به مراجع انتظامی محل سکونت خویش معرفی نمایند.
تبصره دو: منظور از قاچاق عمده مواد مخدر و روانگردان‌ها عبارت است از:
1- بیش از 5 کیلوگرم تریاک و ملحقات آن موضوع بند 4 ماده 4 قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر.
2- بیش از 100 کیلوگرم تریاک و ملحقات آن موضوع بند 6 ماده 5 قانون مذکور.
3- بیش از 30 گرم هروئین و روانگردان‌ها و ملحقات آنها موضوع بند 6 ماده 8 قانون مذکور.

« خواننده گرامی توجه داشته باش، هیچ وقت به ذهنت متبادر نشود که جناب "#م.ه!" مشمول بند د شوند انشالله.»
توجه داشته باشید "#م.ه!" محترم قبل از این تخفیف که در بند های دیگر آمده، به لطف ماه رمضان مشمول 30 روز عطوفت اسلامی شده اند.
یک وقت خیال خام نکنید که "#م.ه!" محترم در نظام اقتصادی اخلال کرده باشدها!. خیال خام نبرید که "#م.ه!" محترم مترکب جاسوسی شده باشد ها... این خیال های خام جیز هستند جیزّه!
این بند ها و تبصره ها برای آن هایی است که #بنده_زاده هستند و نه #آقا_زاده

[ یکشنبه 94/4/7 ] [ 6:27 عصر ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 128924