قدرت نرم صدا و سیما - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

یه نام خالق خیر و شر

شاید تا حالا قدرت #صدا_و_سیما رو دست کم گرفته بودیم. صدا و سیمای خودمون رو می گم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.

شاید تا حالا فکر می کردیم که رسانه ملی ما، در برابر رسانه های بیگانه قدرتی در کنترل افکار ملتش نداره و این ملت، نگاهشون به رسانه های بیگانه و فکرشون متاثر از اون رسانه هاست.

شاید تا حالا آرزو می کردیم کاش، قدرت تبلیغی رسانه ملی ما، اون قدر زیاد بود که ما رو در برابر نفوذ رسانه های بیگانه واکسینه می کرد.

شاید...

اما این روزها این ای کاش ها و آرزوها رو ندارم و می گم کاش می شد این آرزوها رو به گور ببرم و روزی مثل این روزها، شاهد تحققشون نبودم.

این روزها که گذشت و #مرگ_هاشمی_بهرمانی، درش اتفاق افتاد، شاهد بودیم رسانه ملی ما، خیلی هم خوب بلده در افکار ملت نفوذ کنه. 

خوب بلده که آدم های بی بصیرت این کشور رو، از این رو به اون رو کنه.

ملتی رو که روز 9 دی، بر علیه فتنه گران بپا خواستند رو طوری شتشوی فکری بده که دلشون برای این فتنه گران بسوزه. 


این رسانه ملی همون رسانه ملی بود که در ایام فتنه چهره فتنه گران رو شطرنجی کرده بود که در زمینه چهره اون ها تصویر شطرنجی #هاشمی_بهرمانی، خودنمایی می کرد. بعد دولت حامی فتنه گران اومد روی کار و هی تلویحاً از آزادی سران فتنه دم زد و بعد صدا و سیما رو با ایجاد رعب بودجه ندادن، مرعوب و مطیع خود کرد و در اوج این کار برنامه های منتقدش (#صرفاً_جهت_اطلاع خبر #بیست_و_سی) رو قلع و قم کرد.

بعدِ این این ها بود که نمه نمه شاهد مجیزگویی های صدا و سیما از دولت بودیم.

با این همه امیدمان این بود که این ها از روی ترس و فشار هست و با برداشته شدن فشار تموم می شه.

اما ...

اما وقتی #مرگ_هاشمی_بهرمانی فرا رسید و رهبری از روی مصلحت، این به اصطلاح حجت الاسلام رو مفتضح نکردند و در پرده تمام درد دلشون رو در قالب یک پیام تسلیت گفتند، رسانه ملی که باید الگوی #بصیرت ملت باشه، از روی عمد خودش رو به بی بصیرتی زده و این پیام رو بهونه تایید #هاشمی می کنه.

و بعد در یک شعبده و جادوی فرعونی، #هاشمی متهم به #نفاق و #خیانت و در بهترین حالت، #ناآگاه، مبدل می شه به یک #قدیس... به یک #اسوه... به یک #شهید والامقام که در کارنامه عملش، جز نیکی هیچ نداشته و بعید نیست به درجه عصمت هم رسیده بوده!!!

و بعد؛ این ها در فکر و ذهن مردم نفوذ داده می شه.

نمی دونم شاید دارم اشتباه می کنم و مردم متاثر از این تبلیغات مسموم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشدند.

اما وقتی الگوهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و هنری ملت؛ اغلبشون، دست به دست می دن و در مجیزگویی #هاشمی از هم پیشی می گیرند، (مردمی که به قول قرآن "اکثرهم لایعقلون" [1]) اون وقت تکلیف عاقبت این مردم روشنه.

عاقبتشون می شه: بازم دوشیده شدن شیر نداشته شان و ریخته شدن در حلقوم اربابان نامشروع.

عاقبتشون می شه: بازم دریافت #حقوق های #نجومی توسط صاحبان قدرت، که این مردم گوشه ای ناچیزش رو می فهمند و بعد هم همون گوشه ناچیز دچار مرور زمان می شن و از محاکمه معاف!

عاقبتشون می شه: بازم #مرخصی از زندان یک متهم به جاسوسی و خیانت به ملت (#مهدی_هاشمی) و این بار مرخصی به بهونه فوت پدر پادشاه که بعید نیست، با #رأفت اختصاصی خود قوه قضائیه و بدون اجازه ولی فقیه، به یک مرخصی دائمی تبدیل بشه. آخرش هم باز قوه قضایه در بوق و کرنا بکنه ما داریم برخورد می کنیم و از فشارها نمی ترسیم. 

عاقبتشون می شه: دوباره جولان دادن فتنه گران و آدم های اجیر شدشون در خیابان این بار به بهونه مرگ پدر معنویشون و شیر شدنشون با دیدن علامت V توسط رئیس فتنه گرشون #فائزه_هاشمی

عاقبتشون می شه:...

و بعد این مردمِ اکثرهم لا یعقلون، مثل گربه ای بی چشم و رو می شن و اشتباه خودشون در عدم پیروی از ولایت که منتج شده به فلاکت در زندگی، به گردن نظام می ندازن و #بصیرت ندارن ببینند مشکل، اشخاصی همچون #هاشمی_بهرمانی و دنباله های این شخص هستند و بودند.


خدای ناکرده، این مردم روزی به خودشون میان که خدا نعمت ولایت فقیه رو ازشون گرفته و دوباره گرفتار ظالمی بدتر از خاندان #پهلوی شدند. شاید گرفتار گروهی بدتر از #داعش

[1] قرآن/عنکبوت 63

امضاء 

#بی_سواد


[ پنج شنبه 95/10/23 ] [ 9:30 عصر ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 128629