خرداد 95 - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

به نام خالق خیر و شر

#یکی_بود_یک_وزیر_خوب_نبود

گفتیم دولت تزویر، از دستش در رفت و یه وزیر خوب تو کابینه ش راه یافت.

بله جناب قاضی زاده هاشمی رو میگم. وزیر محترم! بهداشت.

فکر می کردیم که اصلاً  تو حوزه بهداشت و درمان دیگه سیاسی بازی و سیاسی کاری راه نداره. برای همینم این یکی وزیر خوب از آب در اومد.


تو همین توهمات بودیم که به یکباره #یک_هکر_خداشناس!، اومد چندین سایت دولتی رو هک کرد و بعد به چندین هزار فیش حقوقی دسترسی پیدا کرد.

بعد از اون روز، هر روز، علاوه بر رونمایی از یک گشایش پسابرجام، از یک فیش نجومی هم رونمایی شد.(منبع)


البته هنوز جناب قاضی زاده هاشمی، وارد گود انتقاد از علنی شدن این فیش ها نشده بودند. اما حسن فریدون (ملقب به روحانی) اولین انتقاد رو می کنه و می گه، اتفاق خاصی نیفتاده چرا این مسئله کوچیک رو مسئله ملی می کنید. (منبع)

اما وقتی پای پزشکان میلیونی به ماجرا باز می شه، جناب قاضی زاده هاشمی، یاد #سوگند_پزشکی که خوردن میفتن. یاد سوگند چاپیدن مردم در درمان و رسیدگی به پزشکان و خانواده هاشون!!! و بنابراین در اولین واکنش اعلام می کنن که انتشار این فیش ها، خلاف قانون و خلاف اخلاق و خلاف انسانیت و اسلامیت و... و آبروی مومن بردن هست!!! (منبع)

و این چنین بود که میان توهمات خود که خود این توهمات هم از گشایش های پسابرجامه، ما فهمیدیم که کارگر زحمت کشی که به خاطر اعتراض به حقوقش شلاق می خوره؛ آبرو نداره. شلاق زدنش هم عین انسانیت و اخلاقی هست.

برای همین مثل دلسوزان این انقلاب و ضربه خورده از این دولت بنفش، هم پای رسانه های انقلابی باز هم حقوق ها رو در بوق و کرنا کردیم و از وزیر نامحترم بهداشت انتقاد.

وقتی هم که وزیر می بینیه که اوضاع (با این استدلال که حتی بدتر از استدلال رئیس جمهورشه(فیش های نجومی مسئله ملی نشه)) بدتر شده. و چون سنت خدا اینه که دشمنان مومنان از جنس احمق آفریده می شن، حماقت می کنه و در جدیدترین اظهار نظر می گه :"این پزشکان اگر نباشند کشور را چه کسی می خواهد جمع کند اگر روزی این افراد کار نکنند فکر کردید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باید نگاه کرد که دنیا با این گروه از جامعه چگونه برخورد کرده است؛ در طول 20 سال گذشته این رویه ایجاد شده که از هر تریبونی در مورد پزشکان صحبت می‌کنند." (منبع)


وزیر محترم! بهداشت!، آیا در سوگند پزشکی که در فارغ التحصیلی تان و آن پزشکان 100 میلیونی که حمایتشان می کنید، این نبوده که به مردم خدمت کنید؟ این نبوده که به دلیل فقر و بی پولی مریضی رو از خود نرانید؟

حال، آن سوگند شما را قبول کنیم یا این افاضاتتان را؟

نام خانوادگی که قاضی زاده هست. اما کلاهتان را نیز قاضی کنید و ببینید که کدام پزشکان این کشور را جمع کردند؟ پزشکانی که به ادعا در مناطق محروم خدمت می کنند و در زمان جنگ نیز بی ادعا زیر بمب و موشک،مردم را مداوا کردند. یا پزشکی که به زور می فرستی اش مناطق محروم آن هم با پاداش ها و حقوق های صدها میلیونی و باز هم طلبکار جامعه و خودت نیز خواهد بود؟

این پزشکانی که تو حمایتشان می کنی می شوند همان هایی که مریض را بخیه می زنند و بعد که فقر مریض برایشان مسجل می شود، بخیه ها را با بی رحمی تمام می کِشند.

جناب قاضی زاده! مطمئن باش کشور بدون تو و امثال تو خیلی بهتر اداره و جمع می شود. 

کاش هنوز در توهم تنها وزیر پاکدست دولت می ماندم دست کم درصدی ناچیز، این دولت را تحمل می کردم.


[ دوشنبه 95/3/31 ] [ 7:10 عصر ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 128664