• وبلاگ : بي سواد
  • يادداشت : آل سعود= عرب هاي صهيونيست منش
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بله بنده هم منظورم همون تبلبغات بود !
    بگذريم ! شما از کجا فهميدين :"فلسفي" ست ؟! پس علم و دانش فلسفي هم دارين ؟
    بگذريم ! خيلي ساده اينکه : علم يا دانش يعني چي ؟ والسلام ؟
    پاسخ

    سلام خب من که تو کامنت قبلي گفتم يني چي!!! آهان خب حتماً اون بوي سياست مي داد و مي دونستيد خودتون هم براي همين يه تعريف ديگه مي خواين. خب تعريف ديگه از علم و دانش فهميدن هر شئي اي که به درد زندگي بخوره. چه زندگي اين دنيا چه زندگي اون دنيا. شايد چيزايي باشن که در ظاهر نتونيم بفهميم فهميدنشون به چه دردي مي خوره. اما بعدا دردي که بهش مي خوره مشخص مي شه. باز هم تا زماني که اون درد رو هم نفهميديم مي شه از فهميدن اون چيز به ظاهر به درد نخور، دست کم کنجکاويمون رو ارضاء کنيم. حالا من نمي دونم از اين جواب براي انرژي هسته اي و سياست و اينا چه نتيجه اي مي خواين بگيرين.
    اول اينکه چرا وقتي قسمت اظهار نظرو خواستم باز کنم يه چيز ديگه اومد !؟
    در ثاني خوشم اومد که در عين عقب نشيني اعتراف به داشتن علم و دانش ، يا بقول خودتون "باسوادي" نموديد ، اونم انواع و اقسامش !
    ولي پرسش بنده چي شد ؟ علم و دانشو عرض مي کنم !؟
    بنده که انواع و اقسامشو نپرسيدم ! چراکه اينقدر بي سواد نيستم که علم و دانش علما و دانشمندان شما :"اگر تصديق نباشه ، تصوره " ! يعني يکي از اين دو "نوع" يا "قسم" ه !
    چيزيکه هس اينه که نميفرمايند علم و دانش يعني چي ؟ حتي علما و دانشمندان هسته اي شما هم !
    يعني برام پرسش بود ، يعني هنوزم هس !؟
    خب پرسيدنم که عيب نيست ، گفتم بپرسم ، همين .
    پاسخ

    ممنون که بازم اومديد :) خب اون چيزي که اومد احتملاً صفحه تبليغات بوده. اما سوالتون؟ من متوجه نمي شم. مي شه واضح بپرسيد و فلسفي نکنيد؟ دقيقا و واضح سوالتون رو در مورد علم و دانش بپرسيد ممنون مي شم.
    با سوادان را بگو ما بي سوادان زنده ايم / ثابت و محکم در اين راه خميني مانده ايم /
    با سلام خدمت جناب استاد بي سواد !
    آمريکا شيطان بزرگ است نه کدخداي جهان ! مرگ بر آمريکا و اسرائيل را تا پيروزي نهايي فراموش نخواهيم کرد . که گفته اند : آنان که در انتظار مصلح به سر مي برند خود نيز بايد صالح باشند ! که حکومت زمين از آن صالحان است ، که خداوند وعده فرمود : ولقد کتبنا في الزبور من بعد الذکر ان الارض يرثها عبادي الصالحون .
    مؤيد باشد
    پاسخ

    سلام ممنونم از نظر خوبتون. انشالله روزي که زمين به دست صالحان مي رسد نزديک و نزديک تر مي شود
    اين تيکه :
    ما فراموش کرديم که طبيعت سگان هار، اين است که هر عقب کشيدني جلو آمدن آنان را دارد و هر جلو رفتني عقب نشيني آنان را در پي خواهد داشت. هر چه تند تر عقب نشيني کنيم، سريع تر دنبالمان مي کنند و نهايت پاچه ي مان را مي گيرند و هر چه سريع تر جلو برويم، نهايت فرار مي کنند و پشت خود را هم نگاه نمي اندازند.
    از حرفتون خيلي بهم چسبيد !
    چراکه الان بقول شما بايد ژست با سوادي بگيرم و بگم دانش هسته اي داريم !
    وگرنه مثلا چرا با ما مذاکره مي کنن ! يا بقولي ديگر افتخارشو بهمون دادن ؟ لابد دانش هسته ي داريم ديگه !
    حالا شاهدش مثلا بقول شما شهداي هسته اي ووو ، بمونه !
    راستي اين علم و دانش که گفتي يعني چي ؟ خب ميخوام "بدو.نم" ! حالا منجمله ! دونستن هسته ايش بمونه !
    بقول ما ترکا اللهم بير بير ، يکي يکي بريم :"جلو" ! دونستنو ميگم ! آخه خيلي گازشو گرفتين ! يه کميم بفکر بي سوادا باشين ! منجمله سواد هسته اي !
    پاسخ

    اول از اين که يه تيکه از متن بهت چسبيد خوشحالم :) ! // اما نه من ژست با سوادي نمي گيرم. شما رو نمي دونم. دانشمندامون هم فکر نکنم ژست بگيرن. اصلاً هر کي که ژست عالم بودن رو بگيره معلومه که هيچ علمي نداره. اما بله ما دانش هسته اي داريم و به خاطر اين دانش دانشمندانمون خونشون به ناحق ريخته شد. البته ريخته شد چون بعضي هامون ژست گرفتيم که سياست حاليمونه و بايد با دنيا تعامل داشت به نحوي که همه چيزمون رو بريزيم رو دايره. اين شد که دانشمندامون هم ريختيم رو همون دايره و خونشون به نا حق ريخته شد و ازشون محروم شديم. علم و دانش يعني همون چيزايي که وقتي طرفش مي ريم، دشمن به جزع و فزع ميفته. علم و دانش همون چيزايي که وقتي طرفش رفتيم دشمن تهديدمون مي کنه. اما اگه ديدي طرف چيزي رفتي دشمن تمجيد کرد ازت، بدون که اون چيز عين حماقت و عين جهالت و ناداني هست. مذاکره هم امري نسبي هست. تا وقتي که دشمن از مذاکره اين برداشت رو مي کرد که قراره حکميت دوباره تکرار بشه، خيلي گرم استقبال کرد. حالا که مي بينه حريف با سواد !!! 10 سال پيشش اين بار نمي خواد راحت امتياز بده تهديد مي کنه. ممنون که نظر دادي دوست خوبم :)
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 94 ارديبهشت 23 نوشته شما با عنوان آل سعود صهيونيست برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.