#محسن_رضایی و تعریف جدیدی از #ولایت_پذیری - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

به نام خالق خیر و شر

#محسن_رضایی و تعریف جدیدش از #ولایت_پذیری

به گزارش #نسیم_آنلاین جناب #محسن_رضایی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، گفته است:" آیت الله هاشمی در چارچوب انقلاب عمل می‌کرد".[1]

بله ایشون در خطبه‌ها دوباره مجیزگویی از #هاشمی_بهرمانی را شروع کرده و اختلافات عملکرد ایشون رو در برابر رهبری، به برداشت متفاوت از راه انقلاب... توجیه کرده است.

خوب شد معنای برداشت متفاوت از راه انقلاب و عدم تعارض با ولایت‌پذیری رو فهمیدیم.

خوبه که ایشون هم در قضایای فتنه 88 نزدیک بود روی صراط اون زمان، پاشون بلغزه، اما به موقع به خودشون اومدن و تو دسته فتنه‌گرها قرار نگرفتند.

خوبه که اون ایام، ایشون هم منتقد #هاشمی_بهرمانی بود و تا چندی پیش هم باز منتقد بود.

اما این #مرگ_هاشمی_بهرمانی که اتفاق افتاد و #صدا_و_سیما جو زده شد و حسابی تاریخ رو زیر و رو کرد و بدی‌ها رو خوبی جلوه داد، ایشون (#محسن_رضایی) و برخی دیگه از مسئولین نظام، دچار گرفتگی جو ایجاد شده از طرف #صدا_و_سیما شدند و همه به یک‌باره، از منتقدی دو آتیشه، به مجیزگوی دو آتیشه، چهره عوض کردند!!!

بعد هم هر کدام به نوعی، سعی کردند نقاط تیره زندگی #هاشمی_بهرمانی را توجیه کرده و روشن کنند.

این هفته و این نماز جمعه، نوبت #محسن_رضایی بود.

باز هم به گزارش #نسیم_آنلاین:" رضایی ادامه داد: آقای هاشمی برخوردی با قوه قضائیه و شورای نگهبان داشت و به من می‌گفت ناراحتی‌هایی دارم ولی به هیچ وجه کاری نمی‌کنم دشمنان و ضد انقلاب از آن سوءاستفاده کنند." [1]

من نمی‌دونم وقتی بسیاری از علما و چهره‌های علمی شناخته شده، بارها و بارها گفته‌اند که نمی‌شود هم عمل بد محترم باشد و هم عمل خوب. نمی‌شود هم نظر بد محترم باشد و هم نظر خوب... (مثلاً جناب #ازغدی چندی پیش در واکنش به اظهارات #سید_جواد_هاشمی در مورد #گلشیفته_فراهانی گفتند:"مگر می‌شود ما هم به گناه و هم به حق احترام بگذاریم؟" [2]) چطور در این موقعیت این #هاشمی_بهرمانی استثناء می‌شود.

اینجا هم همین است. چرا این جا باید هاشمی استثنا شود؟ در اشتباه بودن عملکرد #هاشمی در برخی کارها و و اشتباه بودن رفتار #گلشیفه_فراهانی مگر فرقی است؟

مگر می‌شود تضاد با نظرات رهبری را برداشت متفاوت دانست و به این برداشت احترام گذاشت؟

مگر می‌شود وقتی گفته می‌شود دنیای فردا دنیای گفتمان است و دنیای موشک و... نیست و رهبر، صریحاً انتقاد می‌کنند و می‌گویند اگر از روی آگاهی باشد خیانت است؛ به این نظر نیز احترام گذاشت و گفت برداشت متفاوت هاشمی از راه انقلاب است؟

و بسیار مگرهای دیگر در این سی و چند سال گذشته از انقلاب

بله هر دو (هاشمی و گلشیفته) کارهای اشتباهی داشتند و نمی شود اشتباه #هاشمی را به خاطر کارنامه گذشته‌اش مبدل به رفتارهای درست کرد. این کار را فقط خدا در آن دنیا انجام خواهد داد. اگر گنه‌کار و اشتباه کننده، توبه کند. چه بسا #گلشیفته_فراهانی که هنوز فرصت بازگشت و توبه در پیشگاه خدا را دارد، از این فرصت استفاده کند و آن دنیا حتی تمام این گناهان اخیرش مبدل به حسنه شده و  بهشتی شود. که این بسیار محتمل است چون که گناهش، اگر جنبه عمومی پیدا نمی‌کرد، گناهی شخصی بود.

اما در عوض #هاشمی_بهرمانی که تا لحظات آخر عمرش توبه نکرد و از مردمی که خونشان را در شیشه کرد، حتی عذری خشک و خالی هم نخواست و در عوض، هر روز بر اختلافات دامن می‌زد و در برابر #ولایت می‌ایستاد، (حتی با این همه مجیزگویی و خیرخواهی، سفیدکاری کارنامه‌اش) جهنمی شود.

این ایام، اما برخی #ولایت‌پذیری را نشان دادند و دچار جوزدگی از طرف #صدا_و_سیما نشدند.

برخی مانند حمید رسائی. نماینده‌ای که مردم بر اثر تبلیغات سوء، کنارش زدند و به #لیست_امیدی رای دادند که هر روز بوی گند #فساد_اقتصادی‌اش بیشتر بلند می‌شود. نماینده‌گانی که نهایت #بوقلمون_صفتی رو از خودشون نشون دادند و می‌دن.

بله رسائی هنوز هم در کانال تلگرامی‌اش هاشمی را همان هاشمی پر از خطا و در تقابل ولایت می‌داند. رسائی از معدود کسانی هست که در این حادثه #میمون رنگ عوض نکرد و جامه عزای الیم برتن نکرد. که البته همان‌هایی که این جامه را تن کردند و دچار حزن و اندوه شدند، همه‌اش ریا و تظاهر است و برای منفعتی که معلوم نیست در آینده نصیبشان شود این چنین شدند.

این‌ها یادشان رفته که عزت و ذلت دست خداست و با جمع‌ کردن جمعیت و پلومرغ دادن در مراسم حرم و... نمی‌شود این عزت را از مردم دریافت کنند.

فردا که خداوند این‌ها را به ذلت بکشاند، مردم هم، مزه پلومرغ حرم را هم فراموش کرده‌اند.

امضاء

#بی_سواد

منابع

[1]#نسیم_آنلاین 

[2]#رجا_نیوز


[ جمعه 95/10/24 ] [ 2:30 عصر ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 128663