باید سعودی را گوشمالی داد - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

به نام خالق خیر و شر

هنوز باورم نمی شود که صدها نفر از هم وطنانم، در حادثه ی مشکوک سرزمین مِنا، درگذشتند.

هر چند این حوادث سابقه داشته، اما به این وسعت نبوده. به این وسعت و به این توالی حوادث در یک مراسم.

از سقوط جرثقیل در مسجد الحرام بگیر تا سقوط پنکه سقفی و تا آتش سوزی چادر ها، و... و این یکی شهادت هزاران نفر انسان های پاک، انسان هایی که خود خداوند وعده داده، پس از اعمال حج، پاک می شوند، آن چنان که انسان از مادرش متولد می شود.

این توالی و این شدت حوادث و به ویژه شدت آن  برای زائران ایرانی، جای هیچ شک و شبهه ای در عمدی بودن ماجرا نمی گذارد.

کافیست کمی تامل کنیم

آمار امسال حج، نشان می دهد که کل حاجیان ایرانیِ اعزام شده، حدود 65000 (شصت و پنج هزار) نفر بودند. و طبق آمار، این عدد حدود سه تا چهار درصد کل حاجیان از سراسرِ دنیا بوده.

بعد که تعداد کشته های ایرانی را نگاه می اندازی (اگر 136 نفر اولیه را در نظر بگیری) و به آمار سعودی ها (769) استناد کنی، نتیجه ی  حدود بیست درصد، تو را مبهوت می کند. منبع


اما، خب با پیگیری های ایرانی ها (دولت، رسانه و مردم) تازه، پی به عمق ماجرا و از دست دادن عزیزانمان می بریم.

آماری که نشان می دهد، 166 نفر از هم وطنان عزیزمان، دعوت حق را لبیک گفتند و خدا می داند بر سر 304 نفر دیگرشان چه آمده. منبع

خدای ناکرده اگر آن 304 نفر هم از بین ما رفته باشند، به این نتیجه باید برسیم که سعودی ها 470 ایرانی هم وطن را، قتل عام کردند. آن هم به صورت کاملاً وقیحانه.


نمی دانم اکنون نظام با این مسئله چه برخوردی می کند. اما باید بدانیم که با حرف زدن نمی شود با این سعودیِ به دور از تمدن و خون آشام، به نتیجه ای رسید.

همان طور که تجربه ثابت کرد با دشمنان دیگرمان هم، در گفتگو به جایی نمی رسیم.

در تهدید زبانی به جایی نمی رسیم و دشمن را به دشمنی مصمم تر می کنیم. کافیست تهدید عملی شود، آن وقت دشمن حساب کار خود را می کند. همان گونه که اسرائیل پس از به شهادت رساندن سرداری از ایران، جوابی گرفت و به غلط کردن افتاد.

آیا نباید این سعودی ها را نیز گوشمالی دهیم؟

آیا نباید از همان جواب ها به این سعودی های وحشی بدهیم؟ به راحتی می توان با حمایت از مظلومان یمن و ورود در جنگ آن ها، پاسخ این قتل عام سعودی ها را داد.

ما اشتباه کردیم و کَشتی نجات را به غربی ها سپردیم. اشتباه کردیم و عقب نشستیم. خب مسلم است این سعودی های پَست تر از سگ، به مانند همان سگان، به دنبال کسی که ترسیده می کنند. می کُشند از ما که ترسیدیم و به یمن در حد دارو هم کمک نکردیم.

خب مُسَلَم است که وقتی بترسی، خداوند دشمن را بر تو مسلط می کند.

آیا به نظر شما، سال ها نیست که گفتگوی تمدن های خاتمی منسوخ شده؟

آیا به نظر شما، در این چند سال و چند ماه و چند روز اخیر، نظریه ی جناب روحانی برای گفتگو و همزیستی مسالمت آمیز با تمام دنیا، ابطال نشده؟

پس منتظر چه هستیم؟ تا کی با وحشی ها گفتگو کنیم.

باور کنید زمانه زمانه ی عمل است. اگر گفتگو بر کسی موثر بوده تاثیرش را گذاشته.

باور کنید، امام زمان هل من ناصر می گوید و خودمان را به کَری! زدیم. یمن این ندا را شنیده و لبیک گفته تا یمانی شان هم از راه برسد.

ما چرا لبیک نمی گوییم و سیدمان را تنها می گذاریم. سیدمان، سید علی خامنه ای که باید داغ دلش را در گفتگویشان با جانبازان بفهمیم. آن جا که جانبازی عزیز، نگران باز شدن پای آمریکا به ایران در پسا توافق است و رهبری می گویند این را به نمایندگان مجلس بگویید

"نماینده‌های مجلس آن‌قدر که حواسشون به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و... هست حواسشون به این نیست که آمریکا با این کار داره با این توافق پاش رو میذاره لای در تا این درِ مذاکره هیچ‌وقت بسته نشه و ما تا چندین سال بعد هی باید بریم پشت میز مذاکره و..." منبع

باز هم نظر رهبری را توجیه کنیم و باز جام زهر به ایشان بنوشانیم و باز هم خاطره سازی کنیم. آن وقت یقین بدانیم همان سعودی هایی که آدم حسابشان نمی کردیم و به خاطر ثروت و قدرت بیشتر، دخترانمان را به عقدشان در آوردیم!. همان ها به ما! هم از پشت خنجر می زنند.

آن وقت باید خاطرات نابمان! را در کنار کِرم های گور، از آستین بیرون بیاوریم.

 

پ.ن: ویرایش در تاریخ 1394/07/07 : متاسفانه تعداد قربانیان ایرانی بسیار بیشتر و طبق آخرین آمار، 239 نفر هستند. طبق همین آمار حجاجی که اطلاعی از سرنوشت شان نداریم به 241 نفر کاهش پیدا کرد.

پ.ن:2: ویرایش در تاریخ 1394/07/09: با نهایت تاسف همه شنیدیم یا می شنویم که تمامی مفقودین رو هم به لیست شهدا اضافه کردند. سازمان حج آمار نهایی قربانیان ایرانی به دست آل سعود رو 464 نفر اعلام کرد. یعنی 10 درصد از کل حجاج

منبع

امضاء

بی سواد


[ سه شنبه 94/7/7 ] [ 1:2 صبح ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 128829