اثبات خیانت - بی سواد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سواد
 
موسیقی وب

به نام خالق خیر و شر

انگار تاریخ مصرفش را خودش تعیین کرده. انگار منتظر اربابان انگلیسی اش نشده تا مهره سوخته اش کنند.

پیر و خرفت شده و خودش، خودش را رسوا کرده.

#هاشمی را می گویم. #اکبر_هاشمی_بهرمانی.

تبریک... تبریک به تمام مردم آزاده و مظلوم ایران!

برای اینکه #منافق ترین منافق ها هم رسوا شد. کامل رسوا شد. خودش، خودش را رسوا کرد.

37 سال در لباس روحانیت همه را فریب می داد. از آن طلبه ساده لوح که، به خاطرحمایت از این ملعون، با من چند روز قهر کرد، بگیر؛ تا خیلی از خواص این سال ها.

یاد خاطرات پدرم افتادم. آن سال هایی که هنوز امام خمینی زنده بودند و این ملعون منافق هم برای خود جولان می داد و وقتی که دوستان پدرم در مقام پیشواز از این #خائن، به خاطر عدم #بصیرت، پیش پایش بلند شده و در ذوق کردن از دیدارش، از هم سبقت می گرفتند...؛ اما پدرم... پدرم اما ذوق که نکرد هیچ، پیش پایش، بلند هم نشد... نمی دانم حتی شاید نگاهش هم نکرد.

تا کنون این خاطرات پدر و درکِ آن 8 سال پادشاهی اش! بر ایران و دستانِ دست انداز سرطانی اش!، بر ذهن و زندگی ما مردم؛ عذابم می داد. عذابی که کم از عذاب مهین! جهنم نداشت. اما امروز دیگر بخش عمده عذاب از من برداشته شد. از من و از خیلی های شما مردم.

امروز، بنی صدر دوم، رسوا شده و یک جرقه و همت از ما مردم لازم است تا محاکمه شود. امروز بنی صدر سوم هم، اگر عبرت نگیرد، در کنار اربابش، محاکمه خواهد شد. (رئیس جمهورمان #روحانی را می گویم. با گندِ کاپیتالاسیونی FATF اش و گندِ  کرسنت گونه IPC اش).

چیزی از زمانی که رهبرم گفت:اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی #ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد #خیانت است/ اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند،  منبع نگذشته است. آن روز مردم بصیر، خوشحال شدند که بالاخره، زمان رسوایی #بهرمانی ملعون، نزدیک شده، اما با اندک عقلِ این پیرِ خرفت و توجیه حرفش، برخی قانع شدند که ناآگاهی است.

امروز اما وقتی هاشمی ملعون، می گوید: اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، برای این است که بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، #محروم شدند.منبع دیگر نه نواری هست و نه #توئیتی که توجیه کند.

این بار، در حضور مردم گفته می شود و خودش، خودش را رسوا می کند. خودش مهر تائید #خیانت را بر پیشانی اش می زند.

و بعد از 37 سال چهره منافق اش رسوا می شود.

 

 

 


[ یکشنبه 95/6/14 ] [ 9:29 عصر ] [ بی سواد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 128809